پیاده روی یک ورزش کم هزینه

1397/04/07

پیاده روی یک ورزش کم هزینه

تحقیقات جدید این موضوع بیان میکنه که سرعت مناسب توی پیاده روی 100 قدم در یک دقیقه هستش، عددی که فکر می کردیم باید کمتر باشه!دستورالعمل های که این روز ها برای تمرین کردن مطرح میشه اینه که ما باید به سرعت حرکت کنیم و نه به آرومی.

وقتی شما شروع به یه پیاده روی ساده اما با سرعت می کنید ضربان قلب خودتون به بالای 70 می رسونید،دقیقاً همون میزانی که برای چربی سوزی و داشتن یه بدن ایده آل بهش نیازمندیم. پیاده روی بحثی هستش که ممکنه خیلی از ما به سادگی از کنارش بگذریم و از اون فقط به عنوان قدم زدن یاد کنیم.اما در حقیقت،نکته اینجاست که در حین پیاده روی باید طوری سرعت بگیریم که گام های خودمون به بالای 100 قدم در 1 دقیقه برسونیم.